Makaronelåda

publicerat i Allmänt;
Jaa jag blev lite lat idag så de blev makaronelåda, men gott är de ju som tur! Idag har vi myst på hela morgonen med tv, rita och sova. Efter lunch så for vi ner på stan och tittade på en present till lilla Elvira som vi ska träffa imorgon. Men de blev en välbehövd halsduk till Norea och en tvål till mig som luktar choklad, jag hade presentkort på Body shop så den blev gratis =) Super duper!!!
Nu är vi mätta i magen och lillan står här och hoppar, även om hon bara lättar någon centimeter så blir hon överlycklig! De är så härligt att se, jag blir så varm i mitt mamma hjärta!! En otrolig glädje de ger en de små liven!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pernilla:

Haha jag är typ också nervös, vet inte varför men haha! Ja, det ska bli super mysigt. Vi kommer dela på kalasen, en för familjen och en för vännerna :-) Blir nog enklast så, då hinner man även prata med alla. Sen har man ju inte den största lgheten, alla lär väl inte få plats ;-)

Kommentera inlägget här :