Lillebror

publicerat i Graviditet #2;
Idag har varit en lugn dag, lite vardags sysslor men inte nå mer.
Nu ikv efter lillan lagt sig och jag diskat undan efter maten tog jag fram kartongen med mini kläder från förådet. Tänkte att de är ju lika bra att ta tag i att de vad som måste inhandlas inför lillebrors ankomst. Jag blev riktigt nostalgisk, har min stora flicka varit så liten! =O De känns helt otroligt, men iaf så kom jag fram till att nästan allt rosa vi har är från stolek 56 så de behöver inte handlas så mycket. Några par sockar behöver inhandlas och en overoll till kalla sommarkvällar. Jag tror iaf att vi bör klara oss haha! Jag lär väl märka annars, ska iaf köpa några plag bara för att de är mysigt och känns som att de hör till.
Denna body från Lindex ska inhandlas
Och såklart en nalle till lillebror!

Kommentera inlägget här :