Jag erkänner

publicerat i Allmänt;
Jag är egentligen ganska lat, men den här veckan har jag varit sjukt duktig. Har tvättat 3 gånger nu på en vecka och städat nästan hela lägenheten plus hållit igång med andra saker som träffat vänner och varit på möten. De känns jätte skönt men dock så känner jag att jag måste vara lite försiktig så jag inte blir yr lr får ont i höfterna. Efter middagen ikv så hade vi super mysigt i soffan, jag och Eric drack kaffe och lillan satt mellan oss och myste. De händer inte alls ofta när man har en liten flicka på 1,5 år som bara har spring i bena. Vi passade på att mysa massor och njuta av stunden! Imorgon så blir de lämna lillan och sedan lunch med Frida innan jag ska iväg på möte igen haha!
Super mys!


Så fort vi hade myst färdigt så blev hon busig och ville ta kort.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Martina:

Du är så duktig gumman!

Men som du skrev, försök ta det lite lugnt ibland också, vila och så, så du inte blir trött i kroppen :)

Gud va mysigt ni ser ut att ha det! Nu blir jag avis. Ni är så fina tillsammans ni 3 :)

Kram <3

2:a kommentar, skriven , av Morbror Victor:

Norea är så jävla sööt! Tiden går så fort, kändes som det var nyss vi var uppe på bb och hållde i henne! Ni har världens finaste barn, och glöm inte att det är tack vare er! Jag älskar er och tack för att ni funnits där då inte funnits mycket kvar! Nu äre ba vänta på pojken. Pz im out

Kommentera inlägget här :