Halsbränna!

publicerat i Allmänt;
Ja är de inte de ena så är de det andra, nu när vikten börjat stabilisera sig så får jag halsbränna. Vad jag än äter så får jag halsbränna, samarin funkar i nån timme sen är den tillbaka. Blir att hälla i sig vatten och dricka så mycket samarin som man får. Nee de är fan inte kul..=( Men man måste ju äta, så vad ska man göra.
Vi har iaf haft en trevlig helg som vi avslutade hos pappa igår.
Här får ni lite bilder.
Nu ska jag gå och dricka mer samarin och kanske göra nå att äta, är hungrig vilket är lite ovanligt!
Snart kommer Eric hem och då vill väl han också ha något.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av En tonårsmammas dagbok!:

Okei, ja det låter ju verkligen helt perfekt.

Jag visste knappt att det fans dagmammor längre & sen har jag tänkt att eftersom att det är så några som har sina barn hos dagmammor så är det säkert inge bra. Men nu har jag bara hört bra grejer om det så jag ska kolla runt lite om det finns några i närheten =)

kram

Kommentera inlägget här :