Fredagsmys

publicerat i Allmänt;
Idag har de mesta av ärrendena blivit gjorda bara två kvar sen klar =) Känns så skönt men jag inte börja slappna av förän allt är klart, plus sorterat bland alla papper och kollat vad som behöver köpa inför lillens ankomst.
Ikv blir de riktigt fredags mys, blev ju över en halv kaka från igår och så har vi köpt nytt te. De blir super mys till The voice kl 20.00, hoppas bara Eric hinner hem innan dess.
Lillan springer omkring här och busar på med Chico, perfekt sätt att trötta ner sig på så hon sover gott inatt. De är så gulliga mot varandra, busar ena stunden och kramas nästa!
Imorgon blir de yoga med Frida och sedan åka ut till pappa, ska bli skönt att få yoga igen. De kan nog behövas efter så här många veckor. Jag älskar verkligen yoga och funderar på om jag ska börja gå på gravid yoga, 650kr för 6 tillfällen, 2 timmar dock per tillfälle. Känns lite både och, både dyrt men värt. Jaa vi får se vad jag bestämmer mig för.

Kommentera inlägget här :