Den där våren

publicerat i Allmänt;
Sitter och fryser och käka bulla, spelar Mary så högt jag kan utan att väcka lillan. Jag känner mig kraftigt nerstämd, frusen och bara blä!
De har varit en bra dag, börjat klippa hunden, vilket projekt! Varit ute hos pappa och myst på i solen, de blåste mycket men var trevligt första tre timmarna. Efter de började de regna och då gick vi in, Eric gjorde chapati och sedan blev de mat. Vi hade önskat fläskfilé, hemmagjord klyftpotatis och grönpeppar sås, vilket de blev.
Imorgon ska vi åka till mamma och käka våfflor ska bli gott, jag hoppas på fint väder. Då kanske man kan ta cykeln lr ta en promenad, de hade varit perfekt motion. Aja ska iaf ta fram cykeln på måndag har jag bestämt, ska bli super skönt att inte känna sig så beroende av buss och få lite mer motion. De börjar du kännas i kroppen att jag är gravid nu, magen blir ju inte mindre. Så lite extra daglig motion skadar ju inte, vill ju vara i toppform när jag ska föda ;)
Natti natti!
"A real man can't stand seeing his woman hurt. He is careful with his decisions and actions so he never have to be responsible for her pain."

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Martina:

Håller verkligen med dig om citatet du skrev längst ner!



Har ni haft en bra helg? Hur mår ni?



Kram <3

Kommentera inlägget här :