Bröstmjölk

publicerat i Graviditet #2;
Just nu ser lillan bolibompa innan läggdags, passar på att blogga lite. Ska baka ikv igen när hon lagt sig, igår blev de ju chokladmuffins. De blev bara 9st :O Så de är slut nu, vi har lite bananer som är påväg att bli dåliga så tänkte jag skulle göra sockerkaka med bananer. Hoppas de blir gott, har aldrig gjort de tidigare, men vi får väl se.
Igår när jag skulle lägga mig så upptäckte jag att mina bröst var fuktiga.. Jag har redan börjat få mjölk, tur att de bara var några droppar. Blir ju lite jobbigt om de ska börja läcka igenom redan nu. Jag är dock jätte glad över att ha mjölk, med Norea ammade jag bara 4 månader. Skulle gärna ammat längre men mjölken sinade kraftigt så jag kunde inte. Men oj så mysigt de var att amma, även om de inte alltid var så passande under vintern.
Såhär somnade hon ofta när jag ammade i sängen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Martina:

Åh va du bakar, va gott :D Skulle jag också vilja göra nån dag! Har du fått sug efter mycket bullar och sånt nu i graviditeten?

Va mysigt o amma, jag längtar! Har också haft bröstmjölk/råmjölk nu ett tag, det läcker mycket ibland faktiskt. Men det är iaf skönt o veta att det funkar ;)

Hoppas allt är bra med er!

Kram <3

2:a kommentar, skriven , av En tonårsmammas dagbok!:

Oj jaha trodde du menade bara såna som håller in magen under kläderna.

Jag har sett att det finns såna som ska hjälp att dra åt hud och bli av med fett. Funkar det verkligen? Vet du någon som har använt dom och blivit nöjda?

Kram

3:e kommentar, skriven , av Nathalie:

Haha jag är veteran när de gäller läPpar! Tror att jag fyllt dom 9ggr:p

Kommentera inlägget här :