2012-03-14

publicerat i Allmänt;
Cheese!!!

Idag har varit en sån där dag så man ska göra en massa, möten hit och dit. Kommer väl fortsätta så veckan ut, arbetsförmedlingen, viva, skolan, familjeteamet osv. De går ganska bra om de inte är mer än två möten per dag, sedan har jag ju en solstråle att komma hem till.
Ikväll har de dock varit tufft, Norea vill ha sin pappa som jobbar. Naturligtvis så är de just ikv som hon vill att han ska göra allt. De är inte kul att inte kunna trösta henne när hon gråter och ropar på pappa, de gör så ont i hjärtat.
Nu sover hon iaf efter att ha fått prata lite med pappa på telefon, tack och lov för mobiler!!
Jag ska försöka slänga ihop ett gäng muffins och lägga mig i soffan och bara mysa tills Eric kommer hem. Då blir de prata och sedan sova... skönt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av En tonårsmammas dagbok!:

Vilken sötnos =)



Sv: Tack, det kan behövas! Ja jag har två par som jag använder nästan jämt, men till sommaren så skulle jag vilja ha lite mer tränad kropp ;) Har du också problem med hud, om jag får fråga?:P

Kram

2:a kommentar, skriven , av nathalie - medinas mamma:

Tack! sjukt svullen nu bara haha.



Näää de gör inte ont! :)

Kommentera inlägget här :