Tidig morgon

publicerat i Allmänt;

Nu sitter jag på bussen påväg hem efter att ha lämnat Norea, blev en tidig morgon för oss då hon skulle med dagmamman till Lycksele djurpark. Vi höll på att försova oss och sedan var de knökfullt på bussen. Riktigt tur att vi tog den lilla vagnen så jag lätt kunde fälla ihop den och he den på en hylla. Nu är hon påväg och jag tror att de kommer ha en super dag där borta och titta på djuren.

Idag är en sån dag då jag skulle vilja ha två liter jordgubbar och en ben&jerrys och ligga i soffan med en bra film. Dock ser min dag inte alls ut så, ska baka, städa och ev tvätta lite. Imorgon lär vi få besök lr jag vet att vi får besök, då vill jag snygg till lite extra eftersom de är kalas :) fast jag vet inte om man kallar de för kalas nå längre när man blir så gammal som jag. Hela 20 år, tiden rinner förbi, Nee åldersnoja kan jag höra imorgon idag är jag ju fortfarande 19 ;)

Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här :