Skulle publiceras igår 21/6

publicerat i Allmänt;
20år...
Ja då har man fyllt jämt,hela 20. Många tänker nog JA nu får ja äntligen gå på systemet, min första tanke var NEJ nu blir de 6kr dyrare att åka buss! Haha typisk små barns förälder, alkohol existerar typ inte ens i min tankebana. Sen så gör de nog mycket att jag är gravid för tillfället. 
Hur som haver så var de en mycket trevlig dag igår, besök från 10 av Carro och barnen. Vilket avlöstes av farmor och farfar sedan en pause då jag passade på att sova en sväng. Sedan kom Carro och barnen igen och kort efterse Eric's syster och hennes barn. Tiden rann iväg och de var dags att hämta Norea, pappa hämtade oss där och vi for på Media markt. När vi kom hem var Eric's mamma här och hennes sambo kom kort efter de, sedan mamma och lillebror. 
När alla åkt hem gick jag och lillan på Ica och handlade lite sen var de läggdags för henne. Såfort hon sov började jag göra middag sådär 21.10 på kvällen... Tänkte först strunta i de men kände att efter en dag full med fika behövde jag saltet. Så de blev fisk i ugn med grönsaker, gotta! 
 
Hade en bra födelsedag och spenderade den med de bästa!<3
 
Tack för alla gratulationer och fina presenter, de värmer!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Martina:

Men gud gumman missade att du fyllt år! Grattis så mycket :) Du verkade ha en bra födelsedag! Underbart!

Take care! Kram <3

Kommentera inlägget här :