Nationaldagen

publicerat i Allmänt;

Idag har vi våran nationaldag, men mer intressant så är de Matheos födelsedag!! Våra bästa vänners son fyller hela 3 år, känns så overkligt! Han har blivit en stor pojke, medans de varit borta har han utvecklats och vuxit något enormt! De är så fantastiskt att se! Så stort grattis till denna fina pojke!!!

Idag så har iaf jag och Norea varit på gamlia med momo, skönt med sol och lite värme. De var mycket folk och härlig stämning, ponnyridning, kanninhoppning, kanninutställning, mat från alla världens hörn och lite till :) Norea tycker de var super mysigt och väldigt spännande, fick nå fina bilder när hon tittar på kanninhoppning med momo. Dock kan jag inte lägga upp de nu för jag bloggar från mobilen, men nästa gång jag har tillgång till trådlöst internet så :)
Ikv så grillade vi till middag super gott, kändes lyxigt! Efter maten så har vi bara myst på lillan har varit väldigt harmonisk och inte alls så trotsig ikv. Vilket har varit så avslappnande, hon har grejat med dockan och sitt gossedjur, byggt torn och myst. Helt fantastiskt tänk om varje kväll var så! Vilken dröm de hade varit :)
Dags för sängen, Natti Natti!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Martina:

Låter som en härlig dag :)

Allt bra med er? Har magen blivit stor? Lägg upp bild!



Kram <3

2:a kommentar, skriven , av Carolin:

Du är underbar fina Ida! :D Jag är jätteglad att jag har dig som vän. Det är väldigt lättsamt att umgås och vi kan verkligen prata om allt :) Tack för det <3 Du är bäst!

Jag är lite dålig på att läsa varje dag, jag har som avvant mig att använda datorn så mycket. Men jag blir jätteglad av att läsa här och se alla fina bilder :)

Matheo tackar och tar emot gratulationerna :D Konstigt att vi inte sågs på Gammlia, vi var också där.

Vi måste ses snart igen :)

Kommentera inlägget här :