Mammas lillaapa!

publicerat i Allmänt;

Idag så tog våran lilla flicka ordentlig sovmorgon och klev inte upp förän halv 9 , då hade jag redan hunnit duscha och klä på mig. Passade perfekt, blev frukost och sedan smörja och på med sommarkläder. Solen steker skinnet riktigt skönt idag, dock risk att man bränner sig!
Efter jag lämnat av lillan hos dagmamman kom farmor och hämtade mig så vi for och gjorde stan osäker. Fick både en baddräkt från pop till lillan och en påse gote, otroligt uppskattat!
Lunch åt vi på Rost, blev en färskost tallrik var med lax. Gott vare med massa olika bönor och bulgur osv.

Nu är jag påväg till barnenshus för att hämta ut en babybox tänkte först inte göra de förän på torsdag. Men kände att de var lika bra att göra bort de när jag endå var i farten.

Bild på lillan från imorse, cool bruttan!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Martina:

Härligt att ni haft så bra väder :) Idag är det jätte soligt och varmt här också, helt underbart!
Hur mår ni och lillen i magen?
Saknar dina kommentarer på min blogg!

Kram

Kommentera inlägget här :