Kalas för kusinerna

publicerat i Allmänt;

Nu sitter jag och Norea på bussen påväg till kusinerna för kalas, de har slagit ihop alla tres födelsedagar och har ett stort kalas ist. Norea somnade dock innan vi ens hann lämna gården, skönt då har hon energi att leka sen :) Eric har match och kommer senare dit, håller tummarna för honom!
Igår spelade ju Sverige mot England, så tråkigt att vi förlorade hoppades verkligen på oss! Måste ju säga att tre år med en fotbollsspelare förändrar en haha! Han har helt klart lyckas värva mig, även jag satt och halv skrek i soffan igår. Skulle aldrig hända för tre år sen! Men jag är glad att hans fotbolls intresse smittat av sig på mig, även om jag inte är i närheten av så intresserad som han. Nu kan vi iaf se och prata fotboll utan att jag är helt bakom flötet ;)

Kommentera inlägget här :