4 Juni

publicerat i Graviditet #2;

Idag har varit en super mysig dag, besöket hos barnmorskan gick bra. Allt såg bra ut, hjärtljud, hb, blodtryck osv. SF på 34 och huvudet har fixerat sig och ligger långt ner i bäcknet. Inte för att de säger att han kommer komma snart men jag håller tummarna!
Efter besöket hos bm så gick jag vidare in till stan och träffade Carro och barnen. Jag är verkligen över lycklig att de är hemma igen, känns som jag går på lyckopiller trotts att jag är super trött. Vi tog en chai latte och pratade i två timmar om livet, först på ett café och sen i en park. De är så lättsamt att vara med henne, verkligen en super kompis! Så om du läser de här ska du veta att jag uppskattar verkligen att jag känner dig! <3
Efter jag hämtat Norea från dagmamman blev de ju McDonalds som ni vet. Sedan hem bada henne och direkt i säng, Eric jobbade kväll så blev sent ikv. Nu ska jag iaf gå isäng, en liter jordgubbar en halv kyckling och en liter cola som ska smältas i magen ;) Natti Natti gott folk!

Kommentera inlägget här :