34+1

publicerat i Graviditet #2;

Hej vecka 35 du är efterlängtad. Även om de sista veckan gått fort, de har ju hänt så mycket! Magen växer fortfarande på fint som den ska och tränar för fullt inför förlossningen. Vilket helt klart är bra även om de är jobbigt till och från. För de mesta gör sammandragningarna inte ont utan magen blir bara hård som en fotboll. Men när de gör ont måste jag stanna och tänka på andningen.
De är mycket svårare att ha en bra andning naturligt den här gången än med Norea. Tror att de är för att jag var mycket mer vältränad då än vad jag är nu. Måste verkligen fortsätta att ta mina promenader hela graviditeten den här gången också. Trotts att de är jobbigt och jag gärna fuskar genom att tigga skjus lr åka buss korta sträckor.
Men men till vad som händer i magen så är de inte mycket nu, bebisen tjockar på sig och växer sakta men säkert. Inte så mycket mer speciellt som händer nu innan förlossningen, de är ju typ en färdig bebis i min mage nu. Lungorna har lite kvar att utvecklas och den skulle behöva lite mer underhudsfett, men snart så kommer han vårt andra lilla mirakel! <3

Kommentera inlägget här :