Vilken dag!

publicerat i Allmänt;
Ja alltså vilken dag de blev, förvånade blev vi allt. Men oj så lyckliga vi är för er! Idasvar de ju dop för älskade lilla Haley, vilket blev så mycket mer! När vi sitter i kyrkan och intro musiken tystnat så går helt plötsligt Carro iväg med Haley till Simons pappa. Alla bara gapar och förstår ju att nu ska de GIFTA SIG!! Klart vi hade de på känn men man var ju som endå inte bered på de, inte alls. De var super fint, jag med alla mina hormoner som är helt i obalans grina ju såklart endel! Tur att Anna och Petra kunde assistera med näsdukar så jag fick behålla lite smink iaf. De var så underbart att få se två av de finaste personerna jag känner få gifta sig med varandra. De där två människorna är som gjorda för varandra! All lycka till er i framtiden och må ni allvardagar varandra! 
 
Sedan efter de gift sig så blev Haley döpt och de var massor med fin musik och naturligtvis så fortsatte jag att grina tills allt var slut. Våra kära vänner från öppna förskolan, Maria och Fredrik, sjöng så vackert, vilket gjorde att de rann fler tårar. Men trots att jag grina typ hela tiden i kyrkan så var de såklart av glädje! 
 
Blev fika, mer sång ochpakets öppnande i församlings gården efteråt, supermysigt och trevligt. Alltid lika kul att få umgås med vänner, bekanta och nya som man lär känna :) Tusen tack Simon och Carolin för att vi fick vara med på denna betydelsefulla dag för er! Vi känner oss extremt hedrade!♥
 

Just nu sitter jag i soffan med förvärkar och hoppas på att de ska gå över till riktiga värkar så jag får fara in och trycka ut vårat lilla mirakel. Men vi får väl se, jag lovar att uppdatera då han kommit ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Carolin:

Det skulle inte kännas lika bra om ni inte var där. Självklart ville vi dela det med er! :) Ni är ju våra bästa vänner :)
Tack för allt vännen <3

Kommentera inlägget här :