Två barnsmamma

publicerat i Allmänt;
 
Oj vilket jobb, haha, Ne men jag har ganska fullt upp. Norea är en handfull på dagarna, så jag varvar lek, matlagning, blöjbyten, ammning, uppfostran och tröstande med varandra hela dagarna. På nätterna är de ammning, tröstande, blöjbyten och sömn som varvas. Är uppe några timmar varje natt med Melvin pga att han har magont och vill äta. 
 
Jag klagar inte, inte alls! Mina barn är de finaste jag har, de är underbara! De ger minst lika mycket energi som de tar. Att få höra av Norea att man är fin lr luktar gott kan helt klart göra min dag. Ett leende från Melvin kan göra vem som helst på bra humör även om man har en trotsig tvååring. 
 
I övrigt är jag extremt nöjd med att vara mamma, de är en sån gåva! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Martina:

Du är så duktig gumman! Ser verkligen upp till dig.
Du är en så fin mamma <3 Va stark. Finns om du behöver prata!

2:a kommentar, skriven , av Martina:

Du är så duktig gumman! Ser verkligen upp till dig.
Du är en så fin mamma <3 Va stark! Jag finns här om du behöver prata.

Kommentera inlägget här :