Kvar på bb

publicerat i Melvin 0-6 månader;
Än så länge är vi kvar på bb, får se om vi kanske får åka hem idag.
Vart en natt full av liv, lillpojken har inte velat sova utan bara snutta på mamma och vara nära. Super mysigt första 3 timmarna sen ömmade brösten rejält och tröttheten tog över. Så in på små timmarna fick han tutte och fort vart han mycket nöjdare men ville endå ha mamma nära. Men efter ett till mål mat vid 6 så fick vi sova båda två i varsin säng i nästan två timmar, SKÖNT! Efter den sömnen och en stadig frukost känner jag mig ganska utvilad medians Melvin sover som en stock här breve mig. 
 
De är så otroligt många underbara känslor som far genom kroppen just nu, tänk att han är här nu våran lilla son. De är så galet fantastiskt att de går inte att beskriva! De sprudlar i kroppen på mig bara jag ser på honom, att vi fick äran och lyckan att få ett till barn! Jag kan knappt förstå de, två vackra barn har vi nu, så lyckligt lottade vi är! 
 
Fick höra att ni ej kunde se bilden ska försöka fixa de senare när jag har tillgång till en vanlig dator. 
Ännu är de nån annan som vill ha min uppmärksamhet! :) 

Kommentera inlägget här :