Föräldrasyndrom

publicerat i Allmänt;
Att vara utan barn så länge och inte göra nå speciellt känns konstigt! Igår kväll när vi satt och såg film tyckte vi flera gånger att vi hörde hur lillan vaknade. Men kom på oss innan vi hann ur soffan för att kolla till henne, tur de. Imorse när jag var på toa för tredje gången så kom jag på mig själv när jag tänkte att de var konstigt att Norea inte hade kommit än kl var ju endå halv 8! Jaa ni förstår vinkeln, de är som att man har de inbyggt på nå vänster att man hela tiden följer sina rutiner. 
 
Idag så låg jag iaf kvar i sängen till halv 11, sen gick de inte längre. Då hade jag snurrat runt och somnat och vaknat i flera timmar, upp och käka något, blodsockret var så lågt att jag skakade. Blev fil med banan ute på balkongen, super mysigt även om solen inte kommer till vår balkong förrän vid tre tiden. 
 
Idag ska jag och Eric försöka ha en dag enbart för oss, de lär ju dröja innan vi är helt utan barn såhär länge igen. Känns skönt att bara få rå om varandra i vardagsrutiner plus en promenad och lite sånt. Vi ska bland annat till blomsterlandet för att titta på plantor, jag var ju för lat för att sätta egna i år. Blir lite dyrare men de kan de ju vara värt om man får ha blommor och bär på balkongen!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :