Winter dance floor

publicerat i Allmänt;

OjOj, alltså jag tänker inte blotta mig här just nu för mitt liv är upp och ner och bak och fram just nu. Men de jag kan säga är iaf att de är jobbigt de är tungt och jag önskar att saker och ting var anorlunda.

Senaste veckan har jag haft två utbrott på Ultra bussarna! Ena gången så stod jag hemma hos oss och väntade på bussen för att åka och hämta Norea. Bussen var jätte sen och när den väl kom så stannade den inte! Alltså fatta han såg mig men körde bara förbi!! Jag kom så klart sent och de känns som värsta klychan att säga att bussen körde förbi mig. Nästa gång var i onsdags jag och Norea väntade på bussen för att åka hem, bussarna går var 10 minut hem till oss. Men de gick 10 min, sen 15 min och så 20 min, Norea var otålig och frågade efter bussen. De är inte jätte lätt att underhålla en 1,4års flicka när de är mat dags. Tillslut går de förbi en snäll själ som säger att bussarna är inställda pga vädret! De är inställda! Jag blev rasande, hade inte denna människa sagt något hade vi fått vänta jätte länge. Vi fick alltså gå hem i snö öväder med blötsnö, tur jag hade pulka och inte vagn. Efter en timme så var vi hemma, bra motionspass men inte riktigt vad jag var ute efter.



Annars så hade vi en bra jul vilket vi firade 3 gånger på olika sätt varje gång. De var mysigt men julmaten står mig upp i halsen.
Nyår var fantastiskt, Simon friade till Carro och hon sa Ja! Så de var helt otroligt! Anna var en toppen värd och barna lyckades leka väldigt bra med varandra =) Eric blev tyvärr sjuk och Norea ska utredas för mjölk allergi efter feber, utslag och diarre.

Dock har jag inga bider att lägga ut just nu men jag kommer att göra de så småning om =)

Kommentera inlägget här :