Vagn

publicerat i Graviditet #2;
Nu har vi satt ihop vagnen vi gjorde de igentligen igår kväll men jag var för trött efteråt för att blogga. Iaf så är den skit snygg och kommer bli perfekt för oss! Har så svårt att fatta att de kommer komma ut en liten bebis till om någon månad. Den ska också bo och vara med oss, helt otroligt! Ser iaf otroligt mycket fram emot de, att få ha två små diamanter! Jag kommer känna mig mer stolt då än nu och de visst jag inte ens var möjligt. Jag längtar tills den lilla kommer ut och de är länge kvar endå, men vi är ju nästan reda. Dock är de väl så för mammor att man ska bona hemma för ett nytt litet liv och när man är klar så äre bara att vänta. Eftersom vi haft en liten redan så har vi ju som de mesta vilket gör att de inte är så mycket att fixa. =( Men men jag får väl köpa nå kläder och sånt antar jag.
Här är vårna nya skönhet, dålig bild dock.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pernilla:

Vad spännande. Lycka till :-)

Kommentera inlägget här :