Mat

publicerat i Allmänt;
Tänk att något så fantastiskt kan samtidigt vara något livshotande, de kan ta död på dig på många olika sätt. Jag måste säga att jag älskar mat, de är något som jag tycker är fantastiskt! Men de gäller ju att man har lite kontroll på vad man äter men inte låta kontrollen ta över. Hår fin gräns de där! Iaf så har jag varit på ICA Maxi och stor handlat idag, vilken djungel. Jag tycker sisådär om at handla mat, de blir ofta dyrt och väldigt mycket. Men samtidigt är de skönt att komma hem och få en full frys och ett fullt kylskåp. De blev mest mat idag och inte så mycket gosaker som tur var =) Sen blöjor och papper som går som smör i solsken när man har små barn. Nu står Eric framför spisen och steker på entrecon som vi köpt, jag smiter som vanligt iväg. Fixar inte lukten av os nu när jag är gravid, lite jobbigt när jag iaf måste laga mat. Men bara att härda de är inte så ofta nu när han inte jobbar så mycket kväll. Nu ska jag gå och mysa med lillan innan hon somnar.

Kommentera inlägget här :