Illamående

publicerat i Graviditet #2;
Jag är less, ordentligt också. Dag ut och dag in av illamående och kräkningar, dock så har de blivit bättre sen jag låg inne på sjukhuset. Fast de är ju endå inte bra att kräkas med jämna mellanrum och mer lr mindre alltid må illa. JAg tycker att jag ska ha gått så långt så att de ska ha gett med sig nu, men icke de =( Aja bara att hålla ut och hoppas på att de ger med sig snart så jag inte ska dras med de här i 6 månader till :s
När jag var gravid med Norea så gav de med sig efter ca 13 veckor men kom tillbaka i vecka 34. Men då var de inte lika extremt men jag kunde inte äta kyckling och inte välstekt mat. Då kom allt upp igen efter en stund lr så fick jag inte ens ner de :(

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

hehe vill inte skrämma dig.. men jag har kräkts från dag ett tills nu v 38... Nu är jag REDIGT less!!!

2:a kommentar, skriven , av Carolin:

Fina du! Jag hoppas verkligen du far ma bra snart igen. Jag saknar dej. Lycka till med alltihopa och halsa din fina lilla familj :)

Kram!

Kommentera inlägget här :