Ideal

publicerat i Allmänt;
Igår när jag och älsklingen skulle sova så började vi prata om ideal och vad som var snyggt. Han tycker ju som så många andra killar att Jessica Alba och Helly Berry är de två snyggaste kvinnorna som finns. Jag håller med om att de ser otroligt bra ut, men som tjej är de lätt att få komplex. Jag ser en mamma när jag ser mig i spegeln, med bristningar, deformerade bröst, slapp  hud osv. Men då om jag tittar på dessa två damer så har de ju också fött och bärt barn båda två. ENDÅ syns de inte på dem, retuchering? lr kanske plasticoperation? Ja vem vet, men att ha gått igenom en graviditet lr fler utan att de syns alls på kroppen känns som en omöjlighet. Hur som helst så är de inte så att jag nu fått en massa komplx över att min fästman tycker att de finns snyggare kvinnor än mig. Men de är ju klart att man får sig en tanke ställare, och han kommer få höra de också. Haha, men jag älskar honom mest iaf!

Kommentera inlägget här :