Att vara gravid

publicerat i Graviditet #2;
Jag uppskattade verkligen att vara gravid med försa barnet de va så enkelt. Man kunde sova hur mycket man vill och när man ville, nu måste jag anpassa mig efter lillan när Eric inte är hemma. Den här graviditeten har väl inte varit riktigt lika enkel som de första heller med sjukhusbesök och kraftigt illamående. Jag hoppas bara att de ger sig snart så jag kan få njuta av mage och att få en till bebis.
Vecka 16

Jag blir så stolt över lillan hon är så fin mot de små barnen som hon träffar, kramar och pussar dem. Hon kommer bli en så fin stora syster, de är jag övertygad om. Så otroligt omhändertagande fast hon är så liten jag mena hon är ju bara 1år och 5 månader. Nu när jag är gravid tänker jag tillbaka på hur de var med Norea och när hon var nyfödd. De känns som de var så nyss och samtidigt så känns de som att jag inte hade något liv innan jag fick henne. Hon är ju mitt liv, hon och Eric är ju mitt liv ja nu också den nya lilla krabaten som växer i min mage.

Kommentera inlägget här :