Vecka??

publicerat i Graviditet #2;
Jag har suttit och räknat på olika hemsidor, men sista mensens första dag för att få fram bf. Även kollat på de bf som barnmorskan gav mig. Får fram olika hela tiden, så  nu blir de inte nå fler uppdateringar här om vad som händer i min mage utifrån vecka förän efter på ultraljuder på måndag. Ska bli super spännande att kolla på bebisen trotts att jag sett den två gånger tidigare. Men de är alltid nå extra när de är större och man kan se fler detaljer. Jag ska vara i ca vecka 20 så man borde se ganska tydligt hur den lilla krabbaten kommer att se ut.
Kolla kön, hmm jaa hur ställer ni er till de?
Jag stenvägrade med Norea, jag var totalt emot de. Jag har nog mjuknat lite sen dess och har nu lyckats bli övertalad av min kära sambo att vi ska kolla. De är verkligen dubbelt hos mig, de är spännande att vänta och se men också kul att kunna köpa lite kläder och sånt. Aja vi får se vad de blir för nått på måndag, om nu de kommer ut samma kön som de säger ;)

Kommentera inlägget här :