Ultraljud

publicerat i Graviditet #2;
Idag så fick vi se vårat underbara lilla barn, de var så roligt! Även om jag sett den lilla två gånger tidigare så var de super spännande.  Jag var nästan lite nervös över att lägga mig där på britsen och visa upp min lilla kula. Men iaf så var allt bra, 2 ben, 2 armar, 4hjärtrum, 2 ögon osv. De var samma barnmorska som gjorde ultraljud på mig när jag väntade Norea, vilket var kul. Hon tyckte att vi hade varit duktiga som hade en till påväg!
Iaf så hade ju min kärla karl övertalat mig om att vi skulle kolla kön, vilket var allt han letade efter. Haha, hur spänd som helst för att få se vad de skulle bli var han. När hon tillslut började titta runt i de området så hör jag han säga; De är en pojk, visst titta, de är en pojk!
Samtidigt som han säger de ställer han sig nästan upp från stolen och ger ifrån sig ett glädje skrik ♥ Barnmorskan små fnissar och säger; Jo då de är en pojke, du har helt rätt!

Så underbart lycklig han blev, vi ska med andra ord få en liten pojke ca 12 Juli. De känns helt fantastiskt!! Dock vet man ju inte 100% att de kommer komma ut en pojke men chansen är extremt stor!
Efter ultraljudet kunde jag inte låta bli att gå på Kapphal och handla! HAHA jag vet typiskt! Men de känns så verkligt nu, blev bara nå litet.
En body och två par sockar till lille pojken

Norea fick sig två par sockar också som jag hittade på rean!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Men gud så kul, Grattis :D

2:a kommentar, skriven , av Martina:

Åh va kul :D Ultraljud är helt fantiskt. Det var en av dom bästa dar i mitt liv när jag fick se vårat barn första gången. Va kul att ni får en liten kille :) Då har ni en av varje kön. Du kommer ju få din bebis strax efter mig, va kul! Lycka till med allt. Kram <3

Kommentera inlägget här :