Skotta?!

publicerat i Allmänt;
Att de ska vara så jävla svårt att skotta på morgonen! Jag har nu kommit in blöt i svett igen efter att ha styrt vagnen i 30cm snö! Hur kan man börja skotta halv 3?! Ja för så är de jag hann bara upp till lägenheten så kom de och började skotta. Men om de snöar hela gårdagen och hela natten och fortsätter idag så kan man ju inte skotta på eftermiddagen?! Man måste ju göra de på morgonen, folk tar sig ju inte ut. Jag ska fan skriva till hyresvärden och klaga. Tänk om jag hade varit höggravid och skulle ut med lillan i vagnen, jag hade ju startat förlossningen påväg till ICA. Ne de är oacceptabelt!!!
Så nu har jag fått utagera mig lite, kanske jag kan skriva ett mer sansat mail till hyresvärden. =)
Hoppas ni andra har de bättre i snökaoset!

Kommentera inlägget här :