Planer

publicerat i Allmänt;
Jag hade så mycket planer för idag, jag tänkte väl någon stans för mig själv att jag skulle vara frisk idag. Haa jo tjena, jag är sämre! Ingen feber men halsen är svullen och rösten är nästan obefintlig, hostar och snorar om vartannat. Åhh så värdelöst! Jag vill göra saker, känna orken och sånt. Imorgon är ALLA HJÄRTANSDAG inte vill jag ligga snorgi och sjuk i en säng lr soffa då :( Jag vill ha gjort romantisk middag, bakat något fint mästervärk och ha en helt underbar kväll. Förra årets alla hjärtans dag existerade inte i våran familj pga en massa ungdomar. Men men vi får väl typ käka soppa och se nån film, typ de jag orkar med =(
Typ baken en sån åt mina älsklingar!

Iaf så måste jag bara säga att efter ett jätte långt samtal igår med min älskade fästman och många tårar senare. Kan jag inte annat än säga att han är BÄST! Han vet vad han ska säga för att få mig att må bättre och få mig att känna mig som the only girl in the world. De har varit några tuffa månader för att inte säga över ett år, men nu börjar de kännas som att de finns ett ljus i tunneln. Tack för att du finns där för mig när jag går sönder och behöver nån som håller i mig!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Carolin:

Hur än alla hjärtans dag blir, så kommer det bli toppen bara du får vara med din familj :) I promise! Ni är underbara!

2:a kommentar, skriven , av Martina:

Hey :)

Hur var din alla hjärtans dag?

Är allt bra med dig och lilla magen?

Skriv mera inlägg, det är så kul att läsa :)

Ta hand om er! <3

Kommentera inlägget här :