nästan 5 stolekar

publicerat i Graviditet #2;
Den här graviditeten har ju som sagt hitlis inte varit helt lätt, rasat i vikt och går fortfarande ner vilket känns lite fel. Men jag antar att de fanns ordentligt att ta av och att bebisen ville ha en fit mamma haha! Skämt och sido så har jag gått ner 12kg hitils. De är nästan 5 byxstolekar!! Jag har sjukt svårt att fatta de, känns så konstigt. När jag var gravid med Norea gick jag upp ganska mycket, först ner 6kg sen upp de och 16kg till. De var inte tvär lätt att bli av med de 16kg sedan, de första 8kg gick bra men sen vart de tungt. Jag är ganska nöjd att jag gått ner 12kg även om de känns fel när jag är gravid. De viktigaste är dock att bebisen mår bra och tar de den behöver, vilket den verkar göra. Så nu får vi se vad jag hamnar på för slutvikt, ska bli intressant. Håller stenkoll på vikten nu så jag inte ska rasa för mycket så bebisen kan ta skada.
Har iaf stått 30min på crosstrainern ikv för att bygga lite muskler nu när jag ska födda igen. Blir att börja träna magen mer seriöst nu snart också, de är ju den som jobbar mest när man ska födda. Måste bara äta lite mer, bränner ju så mycket när jag tränar magen då den är stor :)

Kommentera inlägget här :