Namn på bullen i ugnen..

publicerat i Graviditet #2;
Lillan tycker han ska heta Charlie, jag frågade henne om hon kunde säga de. Eftersom jag tycker att de är jätte fint så frågade jag henne. Påengång så pekade hon på magen och sa "Hali" sötungen våran!!! Jag blev alldelens rörd, hon tycker lillebror ska heta Charlie! Åhh min lilla flicka!!
Jaa iaf så jag och Eric har ju som fastnat lite när de kommer till namn, vi drar åt olika håll. Sen så har vi väldigt starka viljor båda två så de här kan bli tufft. Men iaf, lite ideer och tips vore bra att få av er kära läsare. Kanske kommer du med just rätt namn för våran lilla pojke.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Marcus ska det vara!

2:a kommentar, skriven , av Pernilla:

Haha ja det är tur att man har tid på sig att bestämma :-) Charlie är ett fint namn! Norea har smak hon :-)



Hihi ja, Sofi är så duktig. Hon har blivit så stor. Snart är det dags för 1års kalas också. Ska bli skoj att fixa.



Kommentera inlägget här :