MVC

publicerat i Graviditet #2;
Igår var vi hos barnmorskan jag och Eric, först lämnade vi lillan och sedan dit. Bara en vanlig rutin kontroll, kolla vikt, blodtryck, äggvitor, hb osv. Iaf så fick vi svar på lite frågor som vi hade, om jag fick ligga på spikmattan tex vilket var ok. Jag har ju haft endel ont i magen och misstänkt att de kan ha varit sammandragningar men trodde att de var för tidigt vilket de inte var. Sista frågan var hur länge de var ok att flyga utomlands, vilket var till ungefär vecka 28. Jag tycker att de var tidigt men ja vad ska man göra. Vi får väl helt enkelt åka iväg så jag hinner hem innan jag är i vecka 28. För övrigt så fick vi höra hjärtljuden igår vilket alltid är lika roligt höra hur den lilla krabatens hjärta pickar på i full fart =) Måste erkänna att de känns mer verkligt efter de!
Nu är de ett tag kvar tills de är dags för ultraljud och få ett mer exakt bf vilket ska bli super kul!!!

Kommentera inlägget här :