Kyligt

publicerat i Allmänt;
Ja vad ska man säga, de är ca -26grader ute. De är för kallt för att göra något allt, haha nja inte riktigt men endå. Jag har inte gått ut genom dörren idag, tråkigt ja vet. Men Norea grät när vi gick hem från bussen i torsdags och då var de -21! Jag skulle känna mig hämsk om jag tog ut henne när de var ännu kallare. Nu ligger hon och Eric i soffan här och sover, sött. Hon har haft svårt att sova på nätterna och nu är hon lite förkyld också vilket gör de ännu svårare. Igårkväll var Eric hos hans bror så Norea fick somna i vagnen sedan sova i våran säng resten av natten. Man blir ju tokig om man ska hålla på och springa fram och tillbaka mellan rummen var 30minut.
De är iaf super söta där de ligger och sover framför tvn, vi(jag) ser på melodifestivalen. Jag vet inte ens vem jag tycker ska gå vidare, Lorren tycker jag är bra, men nog bra? Aja nu avgörs de! JA hon gick vidare haha :D Aja vi hörs en annan dag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Martina:

Hey :D Har frågestund på min blogg idag, kom in och ställa en eller flera frågor om du har lust! <3

Kommentera inlägget här :