Kaffepause

publicerat i Allmänt;
Ännu en dag med underbart vackert väder, blev att promenera till dagmamman för att lämna Norea. De var riktigt skönt, dock så börjar jag känna lite foglossning. Hade jätte lite med Norea men i ungefär den här veckan, så jag tog bussen hem. Nu far jag omkring som en iller i längeheten, här ska stor städas hade jag tänkt. Men jag måste inse mina begränsningar, endel får vänta tills imorgon. Med ömmande höfter och en växande mage orkar man fan inte som förr. Jag ska iaf ta tag i de mesta idag och fortsätta med toan och tvätt imorgon, kan hända att jag lämnar vårt sovrum också. Jag fattar inte hur Norea hinner stöka ner så mycket så fort i sitt rum. På 20 min hinner hon välta ut alla 3 backar med leksaker, så de är ju ett rum som måste städas jämt. Men jag tänkte jag skulle dammsuga och skura golvet där också.
Nu gick solen i moln, mitt kaffe smakar skit så de är väl ett tecken på att jag ska fortsätta?!
Ha en bra dag gott folk!

Kommentera inlägget här :