Geggamoja!!!

publicerat i Allmänt;
Jag vill vinna massor med pengar lr få presentkort på geggamojas hemsida! De har så otroligt fina barnkläder och tillbehör, jag är helt tagen! Men de känns ju i plånboken om man så bara ska köpa en mössa lr filt! De är svindyrt! En bebisfilt för 299kr!!! Inte har jag råd med de, men jo nog ska jag unna lillepojken en sån filt, de ska jag! Har redan bestämt vilken, men jag ska fan spara så jag kan köpa den med gott samvete. Vi har nämligen en hel hop med filtar. Men iaf så finns de massor jag skulle kunna klicka hem utan problem från deras hemsida. Åh skorna till barn, åhh så fina!! Ne nu ska jag sluta prata om sånt!
Vi var ju iaf ut en sväng idag också i de fina vår vädret, för nog kändes de allt som vår! De var flera plusgrader, solen sken och man hörde hur snönsmälte och droppade från taken. Så mysigt!!! Vi gick en sväng på Ica för att handla mer välling och kyckling, sedan tog vi en promenad och njöt av att få lite vitaminer. Norea vägrade sova, inte ens vila kunde hon tänka sig att göra.

Kommentera inlägget här :