blir lite ledsen

publicerat i Graviditet #2;
Sitter och kollar runt på mamma kläder medans Eric gör nattsnacks. Kollade in på nelly.com och hittade en massa fint, underkläder och vanliga kläder men fan så dyrt! Alltså visst jag har väl inte den största budgeten för kläder men kom igen. Inte ens om jag skulle köpa en bh som jag kunde ha resten av livet skulle jag lägga ut 599kr på den!
De är ju rena rånet, vem gör de? Alltså även fast man är gravid och sådär så vill man ju få känna sig lite fin undertill då och då. Men de är jätte svårt att hitta en bh som är snygg som inte går på över 300kr. Man kommer ju inte kunna ha den efter man slutat amma så vad är meningen?! JAg önskar jag vann presentkort på 10 000kr lr nå sånt som jag fick handla mammakläder för. De hade varit rena drömmen, nu tänker jag inte handla så mycket kläder utan tänker tränga på mig mina vanliga så länge de går. Dock kommer man ju till den punkten då de inte gå längre utan man måste ge efter. Aja nog klagat för ikv, trevlig natt alla!
Den snygga bhn hittar ni HÄR :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maya:

http://www.mamasandpapas.com/range/maternity-bras/5565/



Dom såg helt ok ut. inte som dom flesta grejor man hittar.. plus 3 st för 15 pund är inte dåligt ;)

Kommentera inlägget här :