Två år

publicerat i Norea 18-24 månader;

Jag har så svårt att tänka mig att jag låg på bb och just blivit mamma för två år sedan. Hon kom ju ut på natten hela dagen bestod av besök och mys. Nu två år senare har jag en livlig tvååring som gör allt för att få uppmärksamhet. Hon börjar bli så klok och duktig, pratar med och mer utan begränsningar och vet vad hon vill. Sen har hon ju blivit stora syster och en stolt och duktig sådan. Hon gör allt hon kan för hennes mini(som vi kallar Melvin), ger tutte, tar på filt, sjunger för, strycker på kinden, pratar med om han är ledsen, pussar på och säger att hon älskar honom. Hon är helt klart världens finaste stora syster!

Dagen har iaf firats med att hon fått en trehjuling och massor med gratulationer. Hon har fått välja mat så till lunch blev de makaroner och köttbullar med soltorkade tomater. Till middag blev de Max, strips och hamburgare. Vi har bakat tåras också men den käkar vi imorgon blev för sent. Blev chokladbotten, nutella, hallonsylt, grädde och marsipan :) tror den kommer smaka super! Carro och Haley kommer och provsmakar den imorgon, sen åker vi ner på stan för att inhandla lite höst nytt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Martina:

Åh grattis i efterskott till den lilla söta Norea :) Hon verkar verkligen vara en god, duktig storasyster. Vilken fin tårta hon fick och jag är säker på att hon hade en underbar födelsedag! Ja tänk att hon föddes för 2 år sen.. Det går så fort asså. För fort.. Men hon är så fin! Och lilleman också. Underbara barn har du gumman. Bra gjort! ;)
Ta hand om er, hoppas ni mår bra <3

Kommentera inlägget här :