Lattemorsa..?

publicerat i Allmänt;
Jo jag tror nog jag faller in under den kategorin, älskar att sitta och fika med andra mammor och snacka en massa skit. Oftast blir de ju bebisprat till max, blöjor, bajs, ammning, pappor,provsmaka, skriv, sömnlösa nätter osv. Men de är så okej när man är med andra mammor. Älskvärt!

Sitter just nu på waynes coffee med en chai latte och en halv äten cupcake, Melvin sover i min famn, mätt och belåten. Norea är hos momo sen igår, ska möta upp dem och käka på McDonalds efter mitt besök
hos bm. Ska ditt pga att jag fortfarande har ont när jag är igång och rör mig, hoppas hon kan hjälpa mig. Annars måste jag upp på kvinnokliniken,känns jobbigt. 
Nee nu ska jag gå en sväng och sen till bm, ha en bra dag! 
 
Stort grattis till Maya och Sam som fick deras son Elliott igår. All lycka till er, så perfekt liten Pöjk ni fått!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maya:

Såg detta nu! Tack ;) puss

Kommentera inlägget här :