Inköp

publicerat i Allmänt;

Ligger såhär nästan in på natten och funderar på ny vagn och mobil. Är sugen på en bugaboo bee vagn med stå bräda för att under lätta vardagen för mig själv. Syskon vagnen är super att ha, men jobbig att gå i affärer med! Dock säger alla jag pratat med att bugaboo inte riktigt är gjorda för våra norrländska vintrar med mycket snö. Så jag får kanske över väga en annan modell även fast jag blivit kär i denna vagn. Nån som har nå posetivt om bugaboo? :)
När de gäller mobil så är de bara en tidsfråga innan den här ger upp, då str jag där utan :/ är sugen på iphone 4, ar dock inte råd med en ny. Sen kanske man ska vänta tills 5an kommer... Ingen som vill sälja sin billigt? ;)

Vi får väl se, lär ju uppdatera er om de blir nå inköp ;)
Ska ju ta körkort också här i höst vare tänkt, ÄNTLIGEN!!
Natti! <3

Kommentera inlägget här :