Dagmamma

publicerat i Norea 18-24 månader;

Nu har Norea äntligen fått börja hos dagmamman igen, som hon har längtat! Så fort vi kom dit så var de som att de va igår hon var där, helt obryd om att de gått två månader. Hon frågade endast en gång om jag skulle följa med och leka när jag sa nej fann hon sig i de utan problem. Vilken befrielse att ha fått en så bra dagmamma som passar så bra ihop med mitt barn. Känner mig lyckligt lottad, de är aldrig problem i princip!

Nu ska jag hem och sova och sova och äta sen ska hon ju hämtas igen. Bjur på kort på en trött liten kille.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sophie:

Oj, säger jag bara. Har suttit och sträckläst om din vardag nu.. Och jag måste bara säga att du imponerar på mig, en hel del!

Jag är själv ung mamma här i Umeå och har en son på dryga halvåret, liksom du har separerat från barnets pappa. Livspusslet är inte enkelt, vilket jag förstår att du håller med om. Men din glada attityd här på bloggen har gett mig en stor mamma-boost nu ikväll efter en tung dag! Tack för att du orkar dela med dig av din vardag, du inspirerar mig till att orka mer!

Kommentera inlägget här :