Svar!

publicerat i Allmänt;
Anonym om Bristning:
åh nej har du fått en bristning... tänk lite på vad du skriver för vi som har väldigt mycket bristningar tar ju faktiskt illa upp
Svar:
Jag har inte en bristning jag har en massa från förra graviditeten och de är inte hela världen. Jag har lärt mig leva med de, men de är min blogg och jag skriver om mina känslor. När jag såg att jag fått en till bristning blev jag deppig, vilket alla hormoner av graviditeten hjälpte till att sätta igång. Men som sagt de är inte min första och garanterat inte min sista. Tar du illa upp av min blogg låt bli att läsa den då! Den är till för min skull först och främst.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maya:

Men vilken tönt som kommenterade sådär!! du får väl skriva vad du vill i din blogg!! Och vilken mes som tog illa upp för att du fått en bristning!!!



Puss Ida!

Kommentera inlägget här :