ett tag sen...

publicerat i Graviditet #2;
Ja de var ett tag sen jag bloggade nu, känns som de inte riktigt hinns med. Men jaa ska försöka göra de lite oftare iaf, för min egen och eran skull. De har ju iaf gått framot med graviditeten även om de inte uppdaterats här, är idag 29+2 veckor. Så nu är de bara ca 10 veckor kvar tills lillpojken är beräknad! De känns helt underbart längtar jätte mycket efter att få hålla honom i mina armar och pussa på honom.
Idag är iaf en riktigt dålig dag, mår illa vilket jag gjort sen jag klev upp och inget verkar hjälpa. Tabletterna gör ingen verkan inte mat heller, såg på Älskling du har blivit en tjockis och var tvungen att stänga av. Att se hur någon käkar bulldeg lr vaniljbullar gjorde att jag var tvungen att springa på toa, jag gillar i vanliga fall båda dom två. Förutom illamåendet så ligger jag på gränsen till feber och sover hur mycket som helst. tungt...
Hade velat vara ute hela dagen idag, bara njuta av solen och leka med lillan. Ist så har vi sovit bort typ hela dagen... tragiskt.. men vad ska man göra när man mår skit.

Kommentera inlägget här :