opps

publicerat i Allmänt;
Jag har helt enkelt blivit kass på att blogga, vet inte varför. Känns inte kul alls att veta att de var flera dagar sedan sist jag bloggade. Men men vad ska man göra, antar att de går lite i faser de här med bloggandet. Hur som haver så händer de väl inte så jätte mycket kring oss. Vi var på dop igår super fint, våran vännina Annicas pojke Bryan döptes. Förutom de så har de väl inte hänt något speciellt, haft middags gärster ikv trevligt. Varit på födelsedagsfika idag hos min farbrorsfru. Ja lite sånna små saker som förgyller våran vardag.
Imorgon blir de att gå en sväng på stan sedan åka ut till mamma och pappa för att umgås med grannarna där och sedan middag hos mamma och pappa.
På tisdag händer de något otroligt roligt, jag och några vänner ska och köpa gymkort på simhallen och börja träna. Tänkte börja med att träna 2-3 gånger i veckan och sedan får vi se vad jag har tid och ork till. Men ska bli skönt att komma igång på riktigt och vara ett gäng så man kan få med sig någon om man vill träna. Sedan får man fri tillgång till simhallen också så jag och lillan kan fara och bada när vi vill =)
Nu ska jag sova natti natti!

Kommentera inlägget här :