Grattis

publicerat i Allmänt;
Stort grattis till våran kära granne och min goda vän Carolin! Hon fyller nämligen 20år idag, de är stort.

Idag så har jag, älsklingen och lillan varit på stan och köpt nya byxer åt älsklingen. Sedan åt vi middag på Ronyas innan älsklingen skulle fara och jobba. Då gick jag och Anna en sväng på stan för att göra en Godi bag åt Carro. När kl närmade sig 14 så var de dags för mig att åka ut till Mamma och pappa. Spenderade eftermiddagen med mamma och pappas granne Karro och hennes barn, riktigt trevligt för mig och roligt för Norea. Sedan blev de middag hos mamma och bröderna, tills de blev dags att åka hem. Nu sitter jag som vanligt och ser CSI de är helt klart min grej.
Matilda förra året =) Tycker de är en super fin bild.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karro:

De va jätte kul att ni kom för att hälsa på :-) ses ju så sällan nu förtiden! Få planera in middag o en massa surr!! Kram!!!

2:a kommentar, skriven , av Carolin:

Tack så mycket, och tack än en gång för den fina presenten! :D

Kommentera inlägget här :