Vänner <3

publicerat i Allmänt;
De är ju helt klart så att man behöver vänner, även om man kanske inte har tid jämt så när man väl har de ska man ta vara på de. Igår var de en heldag med vänner, vi var på stan och fikade sedan tog vi oss en sväng till en annan familj och gick och lekte på en lekplats i närheten. Super mysigt med lite picknik och få umgås, när vi kom hem blev de middag och sedan åka iväg till fler vänner. Skulle ha varit fest men eftersom vi inte var sugna på de så väntade dem med festen tills senare för att vi skulle komma och umgås. Vi hade ju lillan med oss så de hade varit opassande om de varit värsta fylle festen. Idag blir de att göra sånt man gör en söndag.. plocka undan och sånt inför veckan. Kanske sola lite om vädret tillåter ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av martina:

Aw kul :) men ni har inte bestämt när ni ska gifta er? du får du bjuda mig haha!

Åh va mysigt det låter :) jag har också bara njutit av solen!

härligt, det är bra med mig också tack :)



Hehe det va sjukt kul igår! Jag fick träffa honom, så trevlig! har massa bilder och videos på honom när han uppträder. grym kille :)



kram <3

2:a kommentar, skriven , av martina:

Hehe jag förstår, ingen stress med det :) Aw, det låter ju underbart! har ni funderat på att skaffa fler barn? Hehe tack!

Ja verkligen, men vi får vara glada att sommaren är så tidig. ne idag är det lite upp och ner. soligt men blåsigt :/

Ah jag förstår det..

kram <3

Kommentera inlägget här :