tog en promenad

publicerat i Norea 6-9 månader;
Idag så åkte vi in till stan lite tidigare för att gå från stan till öppna förskolan, solen värmde riktigt skönt. När vi kom fram till öppna förskolan hade ingen annan kommit så vi gick ut och satte oss och fika i solen. Norea låg i vagnen och sov ganska länge, skönt för henne att få sova ute. Efter drygt en timme gick vi in och inte långt efter de kom Anna och Benjamin. De bjöds på spagetti och sköttfärssås till middag och till de kom Simon, Carro och Matheo också. Efter vi ätit och umgåtts ett tag så var de dags att åka hem. Jag tänkte först ta bussen hem men bestämde mig för att gå enbit iaf, vilket slutade i att jag gick hela vägen hem. De var faktiskt riktigt skönt, nu känner jag mig riktigt hurtig. Har bestämt att jag ska träna imorgon också och sola. Ska bli så skönt =)

Vårat älskade barns nya min, hon har kommit på att hon är rolig när hon gör den. Så hon gör den jätte ofta, super sött!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av you know who!!!:

kör hårt imorn du är så duktig mpenzi!!!

2:a kommentar, skriven , av martina:

hahahah men gud va söt! vilken busunge! jag dör

Ja det var jättesynd faktiskt.. tyckte ingen som gick vidare va bra. tycker bara om henne hehe :p

Härligt! jo tack det är lugnt, mycket att göra, så är stressad menmen.. Jag njuter också av solen och värmen :)

Ne vi kommer nog inte ha nån bal har haft skiva och mösspåtagning sen blir det ju champange frukost och lunch i skolan på studenten.

kram <3

3:e kommentar, skriven , av Mamma/ Mormor:

Makalöst vilken underbar dotter ni har:) Nakupenda<3

Kommentera inlägget här :