the studio

publicerat i Norea 6-9 månader;
Igår var vi på the studio, jag, lillan och mamma. De var långt ifrån lika roligt som förra gången! De blev väldigt stressigt och inte alls så rofullt som jag hade förväntat mig. på 1,5 time var vi klara(!). De var inte alls de vi hade tänkt oss, men nu blev de som de blev. Jag vart inte ens nära så bra som sist! samanlagt så köpte vi en bild. Haha, en på Norea, en nakenbild. Hon ligger på ett får skin och är super glad, jag tänker lägga ut endel av bilden. Jag tycker att de känns fel att lägga ut hela.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pernilla:

Så fin bild :D hur mycket koster det att köpa kort där? Kostar det att besöka o ta fotona eller hur är det? Funderar på att ta bilder på vår skrutt där :)

2:a kommentar, skriven , av pernilla:

Jaha okej då vet jag! Tack :-) det är bara bra med oss, lillan är lite täppt i näsan men verkar vara på bättringsväg! Själv? Jag ska på efterkontroll kl 11 o sen kanske på stan efter men om det inte blir så, så kommer jag gärna :-)

3:e kommentar, skriven , av Karro:

Söt!! Jätte fin bild. Synd att de blev så himla stressigt, konstigt? Kram!!!

4:e kommentar, skriven , av Mamma/ Mormor:

Även om det blev stressigt är det alltid lika underbart att vara med er:)) Nakupenda

5:e kommentar, skriven , av martina:

Guuud så söööt :D

Hur mår ni?

Kram

Kommentera inlägget här :