Rubbad sömn

publicerat i Norea 6-9 månader;
Igår när vi skulle lägga oss ville inte lillan sova, hon grät och lekte om vartannat. Hon stod på knä i sin säng och höll i sängen och gungade fram och tillbaka. De ser väldigt roligt ut ska lägga upp ett kort så ni får se, super söt! När jag tillslut vid halv ett inte orkade nå längre så tog jag över henne till mig och höll om henne. På ca tre minuter så sov hon, min lilla unge. När hon somnat in la jag över henne till sin säng, sedan sov hon till kvart i 8 åt en flaska halvsovandes och sedan sov till 10.51!!!! Vad hände?! Jag som ville lägga mig vi halv 10 och kliva upp vi 9, de blev inte av. Jag var så trött när jag gjorde en flaska åt henne att jag inte orkade. Nu sitter om påkläd på golvet i vardagsrummet och leker, hur glad som helst. Dags att göra något att äta =)

Kommentera inlägget här :