Mitt livs bästa beslut

publicerat i Norea 6-9 månader;

Imorse så kom lillan över till mig i våran säng för att mysa, bokstavligen talat. Hon låg först och pillade på mitt halsband sedan så vände hon sig om. La huvudet på min axel och somnade, hur fantastiskt är inte de?! De är en så underbar känsla när ens barn kommer och vill mysa med en och sedan somnar i ens famn. Hon börjar ju bli så stor nu så de gäller att ta vara på sånna tillfällen hon sover ju helst själv nu mer. Blir så otroligt glad, de är fantastiskt hur en så liten sak kan göra ens dag ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av martina:

Beauty :)

hur mår ni?

du skriver aldrig till mig längre :/

kram <3

2:a kommentar, skriven , av Mamma/ Mormor:

Sötaste tjejen i världen. Postiv energi är skönt att få som ett tillskott i den onda värld vi lever i. Nakupenda<3

Kommentera inlägget här :