Gunga

publicerat i Norea 6-9 månader;
Blev bjuden på middag hos Carro, Matheo och Helena idag, trevligt med sällskap! =) Efter vi ätit gick vi ut till gungorna och lillan fick gunga för första gången, vilken lycka för henne. Sedan bjöd de på efterrätt, sverige kaka mycket gott =) Nu sover lillan och jag ska se Navy CIS, toppen bra serie! Väntar på att min älskling ska ringa upp mig han var lite upptagen när jag ringde.
Vilken dag de har vart idag, de har inte gått att lita på vädret alls. De har regnat, åskat, varit molnigt och så kom solen fram och gjorde de jätte varmt =)

Våra älskade barn!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av martina:

Ja precis, det ska man göra :)

Åh ja! Har du varit på ett afrikanskt bröllop?

Jag vill så gärna gå på det någongång. annars får jag vänta tills mitt eget ;)

kram <3

2:a kommentar, skriven , av Carolin:

Åh så fina! :D

Jag visste inte att det var första gången hon gungade :O

3:e kommentar, skriven , av Abeliben:

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

Kommentera inlägget här :